targetRendeltél üzleti célokat a honlapodhoz? Tudod, hogy az elmúlt időszakban hányan teljesítették ezt a célt? Ha nem, hát itt az idő, hogy elkezd!

Először is határozd meg a célokat, és hozd azokat létre a Google Analytics fiókod Admin felületén. Milyen célok a leggyakoribbak?

  • hírlevél feliratkozás, regisztráció
  • vásárlás
  • PDF letöltés,  videó lejátszás
  • közösségi csatornában megosztás
  • stb.

Maximum 20 cél hozható létre, amiknek a teljesülése (konverziója) aztán az Analytics riport állandó része lesz. Nem lesz titok már, hogy melyik online marketing tevékenység hozta a legtöbb hasznot a vállalkozásod számára.

A riportból azt is megtudhatod, hogy az adott konverzió teljesülése előtt (pl. mielőtt feliratozott  volna a látogató a hírlevéledre), milyen aloldalaidon járt. Ezzel meghatározható a látogató útja, ami a cél teljesüléséhez vezetett. Ennek ismerete meg nagyszerű lehetőséget biztosít arra, hogy felismerjük a leghatékonyabb tartalmakat, amikkel látogatóinkat regisztrációra, közösségi megosztásra, vagy éppen hírlevél feliratkozásra bírjuk.