Akciódat, híredet rövid idő alatt sok új érdeklődőhöz szeretnéd eljuttatni? Szeretnél erre az időre kiemelkedő látogatottságszámot a honlapodon? Vagy Facebook oldalra toboroznál új rajongókat? Ezt a kattintás alapú hirdetések hozhatják meg Számodra. Próbáltad már?

Kattintás alapú hirdetések közül a két legnépszerűbb, a Google Adwords és a Facebook hirdetések. Csupán az elszámolás módja közös a kettőben: csak azok után a hirdetések után kell fizetned, amelyekre valóban kattintottak. Ezáltal a kampányok költségvetése könnyen tervezhetővé válik, biztosítható,  hogy a rendelkezésre álló keretet nem fogja túllépni.

 

De mire figyelj még oda, hogy a kampányod valóban sikeres legyen?

  • Fogalmazd meg a kampány célját, ami egyben a kampány sikerének a mérőszáma is lesz.
  • Csomagold az üzenetet a célcsoportodat megszólító módon.
  • Építsd fel a kampányutat, hogy a hirdetésedre kattintó érdeklődő valóban eljusson a célodig.
  • Mért a kampány eredményeit (CPC, ), hogy a szükséges finomhangolásokat el tudd végezni.
  • Minden kampányról készíts egy összefoglalót, ami a jövőbeli kampánytervezéshez számos fontos információt tartogathat.

 

Segíthetünk benne?

kampany

Amiben segíteni tudunk:

  • segítünk végiggondolni a kampányod igaz célját és célcsoportját
  • segítünk megkeresni a leghatékonyabb online csatornát és eszközt
  • melletted állunk a megvalósításban
  • mérjük az eredményeket és azt visszacsatoljuk

 

Írj nekünk, hogy felvehessük Veled a kapcsolatot!