Szinte minden hétnek megvan a maga népszerű Facebook híre, amit újra meg újra láthatunk más-más tálalásban. Legyen az egy jópofa kép, egy sokakat megérintő tartalom, vagy éppen egy kedves videó…

Mi a Facebook új hozzáállása ezekhez a népszerű tartalmakhoz?

A Facebook mostantól szűrni fogja az ismétlődő tartalmakat! Az eredeti tartalmat támogatja, viszont az ismételt feltöltéseket büntetni fogja. A büntetés azt jelenti, hogy kitiltja a hírfolyamokból.

A fenti változtatás arra ösztönzi a Facebook felhasználókat, hogy saját, eredeti tartalmakat hozzanak létre, amik aztán elindulhatnak a Facebook hullámain. Ehhez azonban:

  • meg kell értenünk a  célcsoportunkat
  • ismernünk kell motivációt, preferenciáit, érdeklődési körét
  • social media stratégiánkban tiszta célokat, üzeneteket kell megfogalmaznunk

A fentiek alapján már csak egy kis lépés kell ahhoz, hogy igazán ütős, saját, eredeti tartalmakat hozzunk létre Facebook rajongóink nagy örömére.