Neked mikrosite, azaz aloldal. Az ügyfeleknek pedig szuper kényelmes információs oldal, hiszen

  • végre nem tévednek el a sok információ között
  • könnyebben terelhetők az oldalra látogatók a mi elérendő célunk felé (azaz az aktivitás kiváltása, vagy a vásárlás felé)
  • zavartalanabbul kialakítható a szintátmenet a laikusoknak szóló minimál információ és a komolyabb, szakmai tájékoztatás között
  • egyértelmű, kiket szólít meg az aloldal
  • egyértelmű az üzenet
  • közvetlenebb kommunikációt biztosít
  • könnyen felhasználható értékesítésben
  • kiváló fogadó oldala minden web 2 csatornánknak

Kiknek van szüksége mikrosite-okra?

  • Akik sok információt kell, hogy átadjanak a termékükről/szolgáltatásaikról
  • Akik többféle termékkel, szolgáltatással rendelkeznek, de vannak húzótermékeik
  • Akik több megcélzott ügyfélkörrel kell, hogy kommunikáljanak egyszerre és vannak kiemelt ügyfélköreik

Szeretnéd mindezt alkalmazni weboldaladhoz csatlakozóan? Honlapodból honlaprendszert fejlesztenél?

Remek ötlet! Ez esetben érdemes mindent jól megtervezni az általános hibák elkerülése érdekében. Mire kell odafigyelni többek között?

  • Hogyan érdemes összekapcsolni az aloldalakat a meglévő weboldallal?
  • Hogyan ne érintsük a jól optimalizált, meglévő felületeket?
  • Hogyan tereljünk a meglévő felület és új mikrosite között?
  • Hogyan alakítsuk ki a tartalmi szinteket?
  • Hogyan szolgálhatja egy mikrosite maximálisan az értékesítési folyamatokat?
  • Kiknek állítsuk össze ezt vagy ezeket az aloldalakat? Mi jellemzi ezeket a célcsoportokat kommunikációs szempontból?
  • Mit szeretnénk elérni általuk? Mi a célunk?

És végül a legfontosabb: Hogyan fogja mindez segíteni az értékesítési folyamatokat?!