Van szép honlapod, közösségi csatornáid, a sok munka eredményeképpen szép eredményeid, de szeretnél továbblépni?

Van ugyan szép honlapod, közösségi csatornáid, jó terméke(i)d, sokat dolgozol, mégsem jönnek az eredmények? Úgy érzed, mintha valami megakadna, nem igazán tudsz aktivitást kiváltani az ügyfelekből?  Nem vagy benne biztos, hogy jó helyen vannak a hangsúlyok és, hogy a megfelelő felületeket hoztad létre egyáltalán a megcélzott ügyfélkörnek?

Van egy jó ötleted amit megvalósítani készülsz és már az elején jól tervezetten és szervezetten szeretnél haladni, kihagyva a felesleges vargabetűket?

Egy jó marketing vagy értékesítési stratégia nem hagy nyitott kérdéseket és biztosítja a “sorvezetőt” minden esetben!

Honnan tudod, hogy egy cégnek van jó stratégiája?

  • egyértelműen tudja, kinek, mit hol és hogyan értékesít
  • értékesítési tevékenysége termék/szolgáltatás/szintre lebontott
  • jól kombinálja a különböző értékesítési és marketingcsatornákat
  • tisztában van a különféle értékesítési és marketing csatornákhoz rendelt feladatokkal és azt összehangoltan végzi
  • tudja, hogy a következő 2 évben mit szeretne elérni és ennek érdekében következetesen végrehajtja a stratégiában kijelölt lépéseket
  • mindezek eredményeképpen pedig nagyon jó az online kommunikációja, mely pozitívan visszahat minden értékesítési folyamatára is.

 

A Te stratégiád ilyen?

Amiben számíthatsz tudásunkra:

  • helyzetfelmérés
  • lehetőségek bemutatása
  • értékesítési feladat meghatározása
  • stratégia összeállítása
  • a következő 1-2 év értékesítési és/vagy marketing feladatainak kijelölése
  • részvétel az operatív megvalósításban
  • meglévő folyamatokban a blokkokat okozó hibák feltárása, megoldási javaslatok ajánlása

Stratégia kialakítására általános, mindenki számára tökéletes sablon nem létezik, mivel minden cég, szolgáltató, termék és szolgáltatás más. Ezen felül fontos megjegyezni, hogy bár nagyon nehéz elválasztani egymástól az értékesítési és a marketing tevékenységet illetve azok eredményességének mérését, hiszen egyik tevékenység feltételezi a másikat, mégis van lehetőség a visszacsatolási eszköztár révén (ezt használjuk a hibák felkutatására>> is) a folyamatok szakasz-korrekciójára.

Írj nekünk, hogy konzultálhassunk terveidről, a megoldandó feladataidról, meglévő vagy leendő stratégiádról!