Akciódat, híredet rövid idő alatt sok új érdeklődőhöz szeretnéd eljuttatni? Szeretnél erre az időre kiemelkedő látogatottságszámot a honlapodon? Vagy Facebook oldalra toboroznál új rajongókat? Ezt a kattintás alapú hirdetések hozhatják meg Számodra. Próbáltad már?
Kattintás alapú hirdetések közül a két legnépszerűbb, a Google Adwords és a Facebook hirdetések. Csupán az elszámolás módja közös a kettőben: csak azok után a hirdetések után kell fizetned, amelyekre valóban kattintottak. Ezáltal a kampányok költségvetése könnyen tervezhetővé válik, biztosítható, hogy a rendelkezésre álló keretet nem fogja túllépni.
De mire figyelj még oda, hogy a kampányod valóban sikeres legyen?
- Fogalmazd meg a kampány célját, ami egyben a kampány sikerének a mérőszáma is lesz.
- Csomagold az üzenetet a célcsoportodat megszólító módon.
- Építsd fel a kampányutat, hogy a hirdetésedre kattintó érdeklődő valóban eljusson a célodig.
- Mért a kampány eredményeit (CPC, ), hogy a szükséges finomhangolásokat el tudd végezni.
- Minden kampányról készíts egy összefoglalót, ami a jövőbeli kampánytervezéshez számos fontos információt tartogathat.
Segíthetünk benne?
Amiben segíteni tudunk:
- segítünk végiggondolni a kampányod igaz célját és célcsoportját
- segítünk megkeresni a leghatékonyabb online csatornát és eszközt
- melletted állunk a megvalósításban
- mérjük az eredményeket és azt visszacsatoljuk
Írj nekünk, hogy felvehessük Veled a kapcsolatot!
- központi e-mail címünk: kapcsolat@elive.hu